Sunday, April 1, 2007

9 ענת-יומני היקר

השלב הראשון בטיפולי היה שפרופסור זליג שלחה אותי לעשות צינתור בגלל ההתקף לב שארע וגם נתן לי כדורים שאני צריכה לקחת באופן קבוע.

הרופאים גם הסבירו לי שאני צריכה להימנע מלחץ גבוה ולהרגע ולכן אני חושבת לבקש שנת שבתון ולצאת לטיול עם משפחתי האהובה שכמובן גם היא דאגה מאוד ותמיכה תמיד.

השלב השני היה בדיקות דם אצל דוקטור חנש שהמליצה לי ללכת לתזונאית ולפתוח באורך חיים חדש ושונה מן הרגיל !

השלב השלישי היה הרישום שלי לחדר כושר. תהליך שבשבילי היה מאוד קשה ובלתי רגיל אך עזר לי מאוד לפתח את סיבולת הלב ראה ולרדת במשקל במהירות.!

השלב הרביעי ללכת לקורס למניעת עישון כיוון שאני יודעת שזהו גורם מרכזי לבעיות לב

אני מודה מאוד לרופאי הנאמנים שעזרו להתגבר על מחלתי ולהמשיך באורח חיים נורמלי ותקין!!
תודה תודה תודה תודה תודה אפילו אין לי איך לתאר כמה אני שמחה ומאושרת..

כמובן שתמיד יישאר בי הפחד שאני אחלה שוב אבל עם טיפול כזה.. ועם התמדה אני מאמינה ומקווה להיות בריאה לנצח



היום קבעתי תור לדוקטור חנש שתבדוק שהכל תקין ובעוד 4 ימים יש לי בדיקה שיגרתית אצל פרופסור אביבי התזונאית.אני מקווה שהכל ילך בסדר ושלא יווצרו בעיות

No comments: